DHL Express Service Point Denver - Denver, Colorado

Adresse: 26200 E 75th Ave, Denver, CO 80249.
Telefon: 8002255345.
Webseite: locations.us.express.dhl.com.
Spezialitäten: Versanddienst, Kurierdienst, Delivery service, Logistikdienst, Postamt, Transportunternehmen, Versanddienstleister.
Andere interessante Daten: Lieferdienst, Service/Leistungen vor Ort, Rollstuhlgerechter Eingang, Rollstuhlgerechter Parkplatz.
Bewertungen: Dieses Unternehmen hat 343 Bewertungen auf Google My Business.
Durchschnittliche Meinung: 2.3/5.

Ort von DHL Express Service Point Denver

DHL Express Service Point Denver ist ein hervorragender Versanddienst, der sich an der Adresse 26200 E 75th Ave, Denver, CO 80249 befindet. Wenn Sie auf der Suche nach einem zuverlässigen Kurierdienst oder Logistikdienst sind, ist DHL Express Service Point Denver definitiv einen Besuch wert.

Dieses Unternehmen ist nicht nur ein Postamt und Transportunternehmen, sondern bietet auch umfassende Versanddienstleistungen an. Darüber hinaus ist es ein Lieferdienst, der Service- und Leistungen vor Ort anbietet, was bedeutet, dass Sie Ihre Pakete direkt an der Filiale abgeben oder abholen können.

DHL Express Service Point Denver ist rollstuhlgerecht und verfügt über einen entsprechenden Eingang sowie Parkplätze. Diese Einrichtungen machen es für Menschen mit Behinderungen zugänglicher und bequemer.

Es ist wichtig zu beachten, dass dieses Unternehmen 343 Bewertungen auf Google My Business hat, von denen die durchschnittliche Meinung bei 2.3/5 liegt. Es ist immer ratsam, sich die Bewertungen anderer Kunden durchzulesen, um ein besseres Verständnis der Stärken und Schwächen eines Unternehmens zu erhalten.

Wenn Sie auf der Suche nach einem vertrauenswürdigen Logistikdienstleister sind, empfehlen wir Ihnen, die Webseite von DHL Express Service Point Denver zu besuchen. Hier können Sie weitere Informationen zu den angebotenen Dienstleistungen sowie zum Standort und den Kontaktdaten des Unternehmens erhalten.

Auf der Website können Sie außerdem die Öffnungszeiten einsehen und herausfinden, wann Sie Ihre Pakete abgeben oder abholen können. Durch die Nutzung der Website können Sie auch den Lieferstatus Ihrer Pakete überprüfen, was besonders praktisch ist, wenn Sie ein wichtiges Paket erwarten.

Bewertungen von DHL Express Service Point Denver

DHL Express Service Point Denver - Denver, Colorado
A W
2/5

Wir wollten im Raum Freiburg im Breisgau ein Päckchen mit über €1000 Wert ins außereuropäische Ausland verschicken. Die Sendung war vorab auf der Internetseite von DHL gebucht und bezahlt worden. Mehrere DHL Filialen in unserer Umgebung verweigerten die Annahme, da ‘nur Briefe aber keine Päckchen’ transportiert würden, die Mitarbeiter war teilweise extrem unfreundlich. Wir wurden von einer Filiale zur nächsten und zum Zoll geschickt, um zusätzlich zur bereits vorliegenden Unterlage CN23 eine weitere zu besorgen, die auf der DHL Internetseite nicht aufgelistet ist. Beim Zoll kannte man wohl die Misere und empfahl uns gleich eine Spedition zu nutzen und nicht DHL. Da wir trotz der Zollunterlage lokal die Sendung nicht aufgeben konnten, sind wir kurzerhand zum Regionalstützpunkt der DHL nach Herbolzheim gefahren. Die Sendungsannahme dort ist schwer zugänglich aber der Mitarbeiter war sehr sachkundig und freundlich. Es geht also doch…wenn man nur will.

DHL Express Service Point Denver - Denver, Colorado
Keisha Kristelle
1/5

Service not good. I understand the delay cause it’s almost Christmas but come on now don’t be lie every day for almost two weeks. Everyday and every morning I get a text “delivery today by end of the day”. Then 7pm u get another text again “almost ur destination”. Then when it close to 9pm which is I think their cut off u will get another text again saying “ur address is wrong we can’t deliver it”. Even if ur address is right and they deliver to you always every month from same company or seller. I’m getting tired of calling dhl everyday. Then everyday they give u different reason. Wrong address, or weather is bad even if the weather is nice. Why not like before, if ever they can’t find the address they call u or why not just tell us straight “hey we can’t make it cause we’re super busy”. My package supposed to be Dec.7 delivery and here comes Dec.16 morning they said it’s out for delivery again. Few hours later I got a text saying, it’s ready to be picked up. Whaaatttt, seriously I didn’t even schedule it for pick up. So many to say and to complain but I’m so done of dhl.

DHL Express Service Point Denver - Denver, Colorado
Marie-Josée Thibault
5/5

I went to this location today, late Friday afternoon, and I experienced excellent customer service by agent Justin and his supervisor Dennis. Both of them were most gracious and knowledgeable about international shipping rules and regulations. They went beyond the call of duties to facilitate this transaction despite being late in the day. I am truly grateful! I sincerely recommend this facility to anyone looking for caring and professional international courier services.

DHL Express Service Point Denver - Denver, Colorado
Sebastian Castro
1/5

No manden sus paquetes siempre dicen que no firma nadie y te tienes que esperar hasta el lunes para ir a la oficinas

DHL Express Service Point Denver - Denver, Colorado
Wendy
5/5

Airport location for DHL. Pickups are a breeze. I usually request pickup instead of delivery since sometimes deliveries are hit or miss when they require signature. Easier to just drive there and get it without stressing, than waiting home all day, and then driving there the next day to pick it up. Counter person was super nice! 20 seconds in and out. No complaints or issues!

DHL Express Service Point Denver - Denver, Colorado
Josh S
1/5

DHL is continuing in a downward spiral for both their delivery service and their customer service. On the first delivery attempt, the driver attempted to deliver hours after our business, and most other businesses, was closed. I went through their customer service portal to ensure the attempt the next day was in the correct time frame.

The reply, which obviously came from an off-shore service center, basically told me that they deliver when they deliver and that the next delivery was already scheduled for after business hours. Furthermore, it was made clear that the problem is mine because they didn't have hours of operation in the system, even though they have delivered dozens of times to us for years. Once again the delivery was attempted well after business hours.

Once more I contacted customer service and was told that she emailed the Denver service center to correct the hours but, the package was already scheduled and could arrive as late as 11:59 PM. As it stands, we are a bit over one hour before closing and it hasn't even gone out for delivery. I guess that the solution to a closed business is to try a later time and see if, by chance, it may be open then, not earlier when most businesses are open.

It is clear that DHL no longer wishes to deliver packages to the customer when it is convenient for the customer, only when it is convenient for them. We will be switching to another carrier for international parcel service and I recommend that you do the same.

DHL Express Service Point Denver - Denver, Colorado
Ashley Garza
1/5

Beyond ridiculous. I've been tracking a package and nothing. One day it would be they couldn't reach me because "no one was home" that was a lie number one. Second lie is I scheduled a day to come deliver my package they ignored my delivery date and changed it themselves without notice. I called and they said it was to late to deliver which I called to see why they never delivered that day hence why I knew they wouldn't be able to deliver that day. No notifications on anything letting me know why they weren't going to deliver on the day I scheduled. Didn't know they could do as they please and ignore my request. Terrible customer service.

DHL Express Service Point Denver - Denver, Colorado
Geoff Wanamaker
5/5

I am at this center 2 times a week and hands down these guys are AMAZING. Vivian and Maria are the ones that typically help me and they make me feel like a friend. They know what my packages look like and will even pull them for me before I arrive. I could have my packages held much closer to my home, but I make this one hour drive because of the service I receive. Thank you for making me feel special and thank you for the personal attention. Maria and Vivian you guys are the BEST!!!!

Go up